Collega’s van Joulz zetten zich elke dag in om de energieambities van onze klanten waar te maken. Daarbij staan veiligheid, kwaliteit en betrouwbaarheid voorop.

Door het grote aantal aanvragen voor particuliere laadpunten is het erg druk bij de klantenservice en onze monteurs. Daardoor zijn de wachttijden op dit moment langer dan je van ons gewend bent. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Alvast bedankt voor je geduld.

Als je een particulier laadpunt aanvraagt, kun je momenteel rekenen op het volgende:

  • Je vraagt jouw laadpunt aan en helpt ons met de benodigde schouwgegevens
  • Na ontvangst van de schouwgegevens ontvang je binnen 3 weken een offerte
  • Nadat we van jou de ondertekende offerte hebben ontvangen, staat binnen 2 maanden je eigen laadpunt voor de deur

Wordt je auto eerder geleverd dan je laadpunt? Bestel dan als tussentijdse oplossing een laadpas om te gebruiken bij een publiek laadpunt.